BERITA    MAJALAH    PUISI    EMAIYEIDA    PAPUA    ADIKKU    IMPIAKU    MINUMAN KERAS    GEREJA ABAIMAIDA   
Home » » wuduwou kawan

wuduwou kawan

Posted by . on Sabtu, 20 September 2014

................................KAWAN......................................
Kawan
Saya masih Bertahan
Hati masih tersiksa
ingin sekali bersammu selamanya.
Kawan
saya masih disini.
tak inginkan meninggalkanmu.
ingin bersamamu selamanya.
kawan
saya tidak ingin sekali
menggeraskan luka di hatimu.
saya juga menahan perih.
kawan
saya ingat perkataan kawan yeti tagi
kita bersatu dalam ilmu
tetapi
kita berpisah dalam perjuangan.
kawan
saya juga masih ingat
perkataan kawan Yakobus Tagi
Bersandar pada tuhan
Berbicara Kebenaran.
Penulis

SHARE :
CB Blogger

Posting Komentar

 
Copyright © 2014 .. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Template by Creating Website and CB Blogger